Hírek

03 febr

Meghívó a Kommunikáció- és Médiatudományi Osztály ülésére

 Tisztelt Osztálytagok és Kedves Kollégák!   Ezúton meghívunk benneteket a DOSZ Kommunikáció- és Médiatudományi Osztályának soron következő ülésére, amelyet Budapesten, a BCE TKDI Közraktár utcai épületében tartunk (Bp. IX., Közraktár utca 4-6.) a 3. emelet 315. termében,   2015. február 9-én 14 órakor.   Az ülés napirendi pontjai: Köszöntő – az osztály első féléves tevékenységének rövid megbeszélése. Pelle Veronika titkár és Neag Annamária tag beszámolój

tovább olvasom
28 jan

Meghívó - Művészeti, Színház- és Filmtudományi osztály ülésére

Kedves Osztálytagok, leendő osztálytagok, érdeklődők!   Tisztelettel meghívunk benneteket a Doktoranduszok Országos Szövetsége, Művészeti, Színház- és Filmtudományi Osztály 2014/2015-ös tanév második osztályülésére, melyet február 9-én 18.00 órai kezdéssel az KRE-BTK Reviczky utca 4. szám alatti épületének II. emeletén található 211-es teremben tartunk.   Az ülés akkor határozatképes, ha a tagság legalább ötven százaléka jelen van. Határozatképtelenség esetén az ülést

tovább olvasom
28 jan

Közigazgatás-tudományi Kutatói Utánpótlás

A DOSz közigazgatás-tudományi Osztály első alkalommal jelentette meg a KÖZIGAZGATÁS-TUDOMÁNYI KUTATÓI UTÁNPÓTLÁS c. kiadványát.   Katalógusunk célja, hogy bemutassa a közigazgatás-tudományi kutatói utánpótlás szereplőit, valamint a tudomány iránti elkötelezettségünknek köszönhető 2013-14. évi eredményeinket, sikereinket.   A kiadvány letölthető.  

tovább olvasom
28 jan

Pályázati kiírása a DOSz Nyelvtudományi Osztály elnöki tisztségének betöltésére

A Doktoranduszok Országos Szövetsége pályázatot ír ki a Nyelvtudományi Osztály elnöki tisztségének betöltésére.     A pályázatnak tartalmaznia kell: A pályázó rövid szöveges bemutatkozása, szakmai életrajza, publikációs jegyzéke. A jelölt részletes elképzelései az adott tudományos osztály működésével, programjaival kapcsolatban, a már működő osztályok esetében ez eddigi munka, az eddig megvalósult programok figyelembe vételével. A lehetős&e

tovább olvasom